7 modalități să obții gratuit sloganul potrivit pentru afacerea ta 

slogan grafitti

Ca proprietar de business sau manager al unui business ești direct responsabil de succesul afacerii prin deciziile pe care le iei.

Fiecare decizie trebuie bine calculată, cu alte cuvinte „măsoară de trei ori și taie o dată”. Drept urmare, ar fi indicat să fii atent la fiecare aspect al business-ului și să ai mereu un raport cost-beneficii cât mai echilibrat.

Spre exemplu, găsirea celui mai potrivit slogan, care să descrie afacerea ta într-un mod unic și memorabil, nu reprezintă un lucru tocmai ușor. Tocmai de aceea, ai nevoie de un ajutor specializat în acest domeniu. Însă, de cele mai multe ori, ajutorul specializat în găsirea unui slogan este destul de costisitor.

În acest sens, generatoarele de slogane vă pot fi de un real folos, te pot ajuta să găsești sloganul potrivit în câteva secunde. Și totul gratuit.

Un slogan bun are capacitatea de a crește gradul de conștientizare a brandului tău. Îi va face pe clienți să-și amintească produsul tău și care este plus valoarea pe care o aduci. 

Mai jos, am selectat o listă cu cele mai bune generatoare de sloganuri care îți vor ușura munca și îți vor da idei de slogane celebre care se pot potrivi și brandului tău.

1. Zyro

zyro generator de slogan
Sursa imagine: zyro.com

Zyro reprezintă unul dintre cele mai bine cotate generatoare de sloganuri din lista noastră, având la bază principii care țin de inteligența artificială (AI).

Pentru rezultate cât mai bune, tot ceea ce trebuie să faci este să găsești cele mai potrivite cuvinte cheie care se identifică cu ideea brand-ului. Pentru început, atunci când dorești să găsești un slogan cu ajutorul unui generator, începe prin a introduce unul sau două cuvinte cheie care sunt în strânsă legătură cu ceea ce vrei să exprimi.

La un interval de câteva secunde, după ce ai introdus cuvintele cheie, generatorul va afișa o listă cu sugestii de sloganuri. Multe asocieri de cuvinte sunt inovatoare și de un real folos în stabilirea sloganului final.

Dacă dorești alte sugestii de sloganuri, tot ce trebuie să faci este să apeși din nou pe butonul „Generate your slogan” și vei primi noi idei.

2. Design Hill

Design Hill generator de sloganuri
Sursa imagine: designhill.com

Design Hill este un alt generator de sloganuri care poate oferi sute de idei, scurte și de impact. Și acest generator funcționează pe baza unor cuvinte-cheie, generând idei care au legătură cu aceste cuvinte.

Spre exemplu, dacă introducem drept cuvinte cheie „time”, „love”, „wine” vom primi câteva zeci de sugestii. Cele mai reușite sugestii sună cam așa: „time, love, wine  – today and tomorrow” și „time, love, wine asks for nothing in return”. 

Anumite sloganuri obținute automat lasă de dorit la capitolul originalitate. Dar acest aspect nu este atât de importat atât timp cât ai găsit cuvintele care transmit mesajul dorit. 

3. Within the Flow

within the flow generator de sloganuri
Sursa imagine: withintheflow.com

Acest generator de sloganuri este intuitiv și ușor de folosit, fiind și gratuit în același timp. „Within the Flow” este capabil să ofere mii de rezultate, astfel încât șansele de a găsi sloganul potrivit sunt mult mai mari.

Generatorul „Within the Flow” oferă și posibilitatea de la lansa un magazin Shopify direct de pe site, printr-un click pe oricare slogan din listă.

4. Oberlo

oberlo generator de slogan
Sursa imagine: oberlo.com

Un alt generator de sloganuri popular este Oberlo. Acest generator oferă sloganuri publicitare care au fost deja folosite și testate, și și-au demonstrat eficiența.

Atunci când începi să folosești Oberlo, tot ceea ce trebuie să faci este să ai un cuvânt cheie care are legătură cu brandul tău. Vei primi o mulțime de idei și asociații de cuvinte care te vor ajuta să găsești sloganul potrivit.

Spre exemplu, la cuvântul „coffee”, avem următoarele sugestii de slogane: „The Joy of Coffee”, „I’d do anything for Coffee”, „Discover the world of Coffee”, „Coffee forever”, „Everyone loves Coffee”,  „A coffee works wonders”, „More coffee, please” și  „The right coffee at the right time”. 

5. Get Socio

get socio generator sloganuri
Sursa foto: getsocio.com

Acest generator de slogan funcționează utilizând un set de șabloane. În momentul generării de slogan, cuvântul cheie va fi inclus în șabloanele deja existente.

O noutate adusă de generatorul Get Socio este dată de faptul că oferă mai multe categorii în funcție de business-ul care are nevoie de un slogan, cum ar fi un butic, o cafenea, un start-up etc. Rezultatele finale pot fi mai bune dacă se ține cont de domeniul business-ului în care activezi.

6. Shopify

shopify generator gratuit de sloganuri
Sursa imagine: shopify.com

Generatorul de sloganuri Shopify utilizează un algoritm raționalizat și include cuvântul cheie menționat în toate rezultate.

Și acest generator de sloganuri, alături de celelalte menționate mai sus, va genera câteva sugestii care aparent nu au sens și nu sunt relevante pentru afacere.

7. Sloganizer

sloganizer generator slogan
Sursa imagine: sloganizer.net

Spre deosebire de celelalte generatoare de slogan, Sloganizer oferă un prim slogan. Pentru aflarea celorlalte trebuie să apeși pe butonul „Sloganizer” până obții rezultatul dorit. 

Spre exemplu, la cuvântul  „suger” avem următoarele rezultate: „With a name like suger, it has to be good”,  „Once suger, always suger”, „For the love of suger”,  „I can’t believe it’s suger”, ” Suger? Yes please”, „Everyone should believe in suger”, „Where the hell is suger?” etc. 

Caracteristicile unui slogan bun

Un slogan bun ar trebui să fie scurt, de impact și să transmită obiectivele și valorile afacerii tale. De asemenea, un slogan bun rămâne în mintea consumatorilor precum o melodie de care nu poți scăpa.

Un slogan inspirat vorbește pe limba și tonul clienților. Cele mai bune mesaje de slogan iau naștere în momentul în care ai în minte o audiența țintă.

În final, găsirea sloganului potrivit pentru business reprezintă un obiectiv important pentru afacerile mari și mici. Un slogan bun vă aduce numai avantaje, atât la nivel de poziționare cât și la nivel de popularizare a brandului.

Credit foto: Cody Chan/Unsplash


Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *