Ai un site cu găzduire premium și vrei să atragi mai mult trafic organic?
În acest articol ți-am pregătit o listă cu 65 de idei și sugestii de care să profiți acum pentru a-ți crește traficul! Încearcă-le pe cele care ți se par mai atrăgătoare și rezultatele nu vor întârzia să apară!
Ce să faci ca să crești traficul unui site?
- Livrează un conținut util, dar și creativ
- Scrie articole care nu se “veștejesc” niciodată
- Realizează niște liste cu sfaturi și idei
- Publică texte lungi
- Respectă un calendar pentru publicarea conținutului
- Creează conținut și în alte formate, nu doar text
- Livrează conținut care să placă influencer-ilor
- Compune titluri și subtitluri atractive
- Rescrie articolele vechi
- Combină articolele similare într-un material mai stufos
- Creează conținut pe care alte site-uri să-l citeze și să facă trimiteri către el
- Scrie articole cu citate de la experți
- Profită de email marketing
- Îmbunătățește conținutul și design-ul email-urilor pe care le trimiți
- Trimite email-uri de bun venit tuturor noilor abonați
- Convinge-ți publicul să se aboneze la serviciul de newsletter
- Trimite-ți textele site-urilor care funcționează ca agregatoare de conținut
- Scrie câteva guest post-uri pe blog-uri și site-uri din aceeași nișă cu al tău
- Colaborează cu bloggerii, promovează-i și cere-le la rândul lor să te promoveze
- Ia interviuri persoanelor celebre din nișa ta
- Invită alți creatori de conținut să scrie pe site-ul tău
- Scrie conținut pe site-urile pe care poți publica fără a plăti
- Promovează-ți conținutul în comunitățile online
- Postează conținut de valoare pe site-uri ca Reddit
- Alătură-te grupurilor de Facebook, devino un membru activ și promovează-te
- Răspunde la cât mai multe întrebări relevante pe site-ul Quora
- Crește-ți traficul către propriul site purtând conversații pe forumuri
- Creează-ți propriul forum cu ajutorul unui model WordPress ca bbPress
- Verifică dacă site-ul tău respectă principalele reguli ale optimizării SEO
- Dezvoltă rețeaua de link-uri care fac legătura cu site-ul tău
- Fă în așa fel încât fragmente din articolele tale să fie afișate pe Google
- Folosește-te de Google Analytics pentru a descoperi paginile moarte
- Concentrează-te pe sursele care îți aduc trafic organic consistent
- “Împrumută” sursele care generează traficul competitorilor tăi
- Găsește subiecte cu potențial de a atrage cititori
- Folosește-te de puterea cuvintelor cheie lungi pentru a genera trafic de valoare
- Scrie-ți titlurile articolelor tale sub formă de întrebări
- Identifică cuvintele cheie care generează mult trafic dar pe care nu le-ai folosit încă
- Găsește cuvintele cheie relevante pentru site-ul tău, pornind de la cel principal
- Fă un singur articol din articolele care concurează pentru același cuvânt cheie
- Găsește cuvintele cheie pe care competiția le-a ratat
- Pune în practică toate indicațiile oferite de Google cu privire la optimizarea SEO
- Asigură-te că motoarele de căutare indexează corect conținutul site-ului tău
- Îmbunățățește rata de click-through pornind de la datele colectate cu Google Analytics
- Repară-ți link-urile defecte
- Crește-ți autoritatea site-ului folosindu-te de link-uri interne
- Asigură-te că site-ul tău se afișează corect pe orice fel de terminal, nu doar calculator
- Nu ignora meta datele site-ului tău și manipulează-le cu module ca Yoast SEO
- Fă în așa fel încât site-ului tău să nu-i ia mai mult de trei secunde ca să se încarce
- Familiarizează-te cu cele mai populare rețele sociale și începe să le folosești
- Devino un microinfluencer pe Facebook și Instagram
- Fă-ți un calendar pe care să-l respecți cu sfințenie pentru postările de pe rețelele sociale
- Descoperă când este cel mai potrivit moment de a face o postare pe rețelele sociale
- Adaugă butoane de partajare pe paginile site-ului tău
- Află care este strategia folosită de competitori pentu a câștiga popularitate pe rețelele sociale
- Automatizează sau externalizează postările efectuate pe rețelele sociale
- Încearcă LinkedIn și Twitter dacă pe site-ul tău postezi mereu subiecte proaspete și fierbinți
- Distribuie-ți articolele pe LinkedIn și Twitter
- Investește în promovare prin reclame pe Facebook și Instagram
- Află ce fel de persoane sunt interesate de conținutul tău și creează mai mult special pentru ele
- Fii amuzant dacă ai umor și serios dacă situația o cere
- Lansează-ți un canal de YouTube în care practic video-uri de prezentare ale articolelor tale
- Creează podcast-uri
- Participă ca musafir la podcast-uri
- Folosește-te de Pinterest pentru a-ți face blogul mai atrăgător și a deschide încă o portiță de acces către el
Lasă un răspuns