Termeni și condiții de utilizare

Următoarele Termeni și condiții („TCU”, „Termeni” sau „Acord”) se aplică utilizării site-ului nostru web și tuturor serviciilor, funcțiilor și / sau conținutului furnizat de Simplenet („Simplenet”, „noi”, „nostru”).

Simplenet este denumirea scurtă a Simplenet Hosting S.R.L., cu sediul în Str. 22 Decembrie 3/B/16, Bacău, România, societate comercială înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J04/1327/2007 și Cod de Identificare Fiscală RO22199266, cont bancar deschis la ING Bank Bacau nr. RO07INGB0000999902302401, reprezentată legal prin Andrei Chira, în calitate de Administrator.

Achiziționând unul sau mai multe servicii de la Simplenet, declarați că ați citit, înțeles și sunteți de acord să respectați acest TCU. Cea mai recentă versiune a TCU-ului nostru este întotdeauna disponibilă pe site-ul Simplenet pe această pagină. Este esențial să citiți acest TCU înainte de a achiziționa orice serviciu de la Simplenet.

1. Aplicarea termenilor

1.1. Aceste TCU se aplică tuturor serviciilor furnizate de Simplenet pe toată durata (numită și termen, perioadă) sau reînnoirea serviciilor.

Termenii și condițiile constau în următoarele:

În mod colectiv, aceste documente sunt denumite aici „TCU”. Acestea sunt menționate pe numele lor individuale, dacă un anumit alineat se aplică la acel document.

1.2. TCU, împreună cu Comanda dvs., reprezintă întregul Acord referitor la Servicii și înlocuiește orice alt acord stabilit anterior între dvs. și Simplenet. Trimiterea unei comenzi către Simplenet constituie acceptarea de către dvs. a acestor TCU.

1.3. Pe lângă aceste TCU, toate înregistrările de nume de domeniu sunt supuse termenilor și condițiilor prevăzute în Acordul nostru privind numele de domeniu, o parte integrantă a acestor TCU. Acordul privind numele de domeniu include prin referință termenii și condițiile registrarului respectiv, regulile și regulamentele sale.

1.4. În aceste TCU menționăm anumite drepturi legale pe care le aveți în calitate de consumator. Aceste TCU nu afectează și nu modifică aceste drepturi legale.

2. Comanda. Acceptarea comenzii de către Simplenet

2.1. În aceste TCU, metoda pe care o utilizați pentru a alege ce Serviciu (Servicii) cumpărați sau reînnoiți este denumită „Comandă”. Clienții noi trebuie să achiziționeze Serviciile noastre prin intermediul site-ului nostru web. Clienții existenți pot achiziționa sau reînnoi Servicii prin zona de client Simplenet sau contactând echipa noastră de asistență pentru clienți prin intermediul tichetelor de suport. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că toate conversațiile cu echipa noastră de asistență pentru clienți vor fi înregistrate și înregistrările acestor conversații vor fi tratate ca o comandă de cumpărare sau reînnoire a serviciului (serviciilor) respective.

2.2. Data la care trimiteți Comanda dvs. pentru achiziționarea Serviciului (Serviciilor), va fi considerată Data de intrare în vigoare a prezentului Acord. Perioada de valabilitate a serviciului (serviciilor) va începe de la data intrării în vigoare. După expirarea perioadei, acesta poate fi reînnoit așa cum este descris în politica noastră de reînnoire.

2.3. Trebuie să aveți vârsta de cel puțin optsprezece (18) ani la data plasării comenzii. Prin transmiterea unei Comenzi declarați că aveți optsprezece (18) ani sau mai mult și aveți capacitatea legală de a încheia un acord cu Simplenet.

2.4. Dacă plasați o comandă în numele unei persoane juridice, declarați și garantați că aveți autoritatea juridică de a lega o astfel de persoană juridică la aceste TCU, caz în care termenii „dumneavoastră” sau „dvs.” se referă la o astfel de persoană juridică. În cazul în care Simplenet stabilește că nu aveți autoritatea legală de a lega o astfel de persoană juridică, veți fi responsabil personal pentru obligațiile din prezentul TCU.

2.5. Prin plasarea unei Comenzi pentru achiziționarea Serviciilor noastre, declarați că nu există nicio altă restricție pentru a încheia un acord cu Simplenet și nu sunteți supus sancțiunilor comerciale, embargourilor și altor restricții.

2.6. Înțelegeți și sunteți de acord că toate Comenzile pot fi supuse verificărilor automate de conformitate pentru a stabili dacă îndeplinesc criteriile noastre financiare, de securitate și alte criterii rezonabile (sisteme anti-fraudă). Dacă comanda dvs. este marcată pentru revizuire de oricare dintre aceste verificări, poate fi necesară revizuirea noastră manuală și aprobarea. Din acest motiv, este posibil să vă solicităm informații suplimentare înainte de a putea aproba și accepta Comanda dvs. Vom face eforturi rezonabile din punct de vedere comercial pentru a revizui aceste comenzi în timp util, dar nu suntem răspunzători pentru întârzieri.

2.7. Prin trimiterea unei Comenzi de cumpărare a Serviciului (Serviciilor) noastre, sunteți de acord și ne autorizați în mod expres să utilizăm toate datele personale pe care le furnizați pentru a efectua verificări de conformitate și antifraudă. Sunteți de acord și ne autorizați în mod expres să dezvăluim datele dvs. personale către terți sau să obținem informații despre dvs. de la terți, inclusiv, dar fără a se limita la numărul cardului dvs. de credit / debit, pentru a vă autentifica identitatea, pentru a vă valida cardul de debit / credit, pentru a obține o autorizație inițială a cardului de credit / debit. Vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate pentru informații suplimentare despre modul în care folosim datele dvs.

2.8. Comenzile care nu trec de filtrele anti-fraudă nu vor fi aprobate și serviciile nu vor fi furnizate. În cazul în care o comandă nu reușește să treacă pe sistemele antifraudă, veți primi o notificare formală prin care s-a anulat comanda. Nu putem furniza informații suplimentare despre motivele pentru care o anumită comandă nu reușește să treacă de sistemul antifraudă. În cazul în care Comanda dvs. este anulată și Serviciile nu sunt activate, Simplenet vă va rambursa toate sumele preplătite în termen de șapte (7) zile lucrătoare de la data notificării formale de anulare a comenzii. Nu avem niciun fel de răspundere pentru plata vreunei despăgubiri, compensații pentru daune sau revendicări legate de Comenzile neaprobate, deoarece au eșuat să treacă de filtrele anti-fraudă. Nu se vor plăti dobânzi sau alte taxe pentru sumele plătite în avans.

3. Date personale. Acord de prelucrare a datelor

3.1. Pentru a achiziționa și utiliza Serviciul (Serviciile) noastre, vi se va solicita furnizarea de date cu caracter personal. În sensul acestor TCU, datele personale vor avea semnificația prevăzută în Politica noastră de confidențialitate. Vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate pentru informații complete despre datele personale pe care le colectăm și cum le prelucrăm și le dezvăluim.

3.2. Prin încărcarea și stocarea conținutului pe serverele noastre, recunoașteți și sunteți de acord că Simplenet va acționa ca un procesor de date cu privire la conținutul dvs. Relația dintre dvs. și Simplenet legată de procesarea conținutului dvs. este stabilită în Acordul nostru de prelucrare a datelor (DPA), care este o parte integrantă a Politicii noastre de confidențialitate și a acestor TCU.

4. Servicii

4.1. În sensul acestor TCU, „Serviciu” sau „Servicii” înseamnă oricare și toate serviciile furnizate de Simplenet în cadrul prezentului TCU, inclusiv, dar fără a se limita la, oricare dintre abonamentele noastre pentru servicii de găzduire, servicii suplimentare, servicii de migrare a site-urilor web, servicii de înregistrare a numelor de domeniu, servicii de asistență, produse și servicii ale unor terțe părți, orice alte servicii care pot fi furnizate din când în când, prevăzute în porțiunea site-ului nostru web care descrie Serviciul individual (paginile de produs).

4.2. Serviciile vă vor fi furnizate ca fiind configurate într-un mod standardizat. Putem modifica sau actualiza Serviciile și / sau adăuga, elimina sau modifica orice software, funcționalitate sau configurație instalate pe, sau utilizate de către Servicii în orice moment, cu sau fără o notificare prealabilă. Veți avea responsabilitatea finală de a vă asigura că Serviciile sunt configurate pentru a răspunde nevoilor dvs. operaționale, de confidențialitate și securitate. Trebuie să vă asigurați că hardware-ul dvs, software-ul dvs, precum și orice alte elemente pe care le considerați necesare pentru a utiliza serviciile sunt compatibile cu serviciile noastre. Nu vom fi obligați să modificăm Serviciile pentru a vă asigura compatibilitatea.

4.3. În măsura maximă aplicabilă în temeiul legislației naționale și fără a vă afecta drepturile dvs. în calitate de Consumator, Serviciile vor fi furnizate „așa cum sunt” („as-is” sau „best-effort”). Configurațiile hardware pot varia. Simplenet poate înlocui hardware-ul serverului dvs., îl poate transfera de la un centru de date la altul, poate transfera contul dvs. pe un alt server, inclusiv pe serverele din alt centru de date sau locație geografică sau poate modifica anumite configurații ale software-ului atunci când consideră necesar pentru a asigura calitatea și securitatea Serviciilor.

4.4. Software-ul proprietar și de la terțe părți pe care îl oferim ca parte a Serviciului (Serviciilor) vor fi furnizate „așa cum sunt” și vor fi supuse disponibilității și a tuturor exonerărilor de garanție și a limitărilor de răspundere prevăzute în prezentul document. Un astfel de software poate avea termeni și condiții care sunt în plus față de cele prevăzute în prezentul TCU. Trebuie să fiți de acord cu acești termeni pentru a utiliza software-ul. Dacă nu reușiți să faceți acest lucru, nu veți putea utiliza serviciul (serviciile). Termenii și condițiile referitoare la software-ul terțelor părți menționate mai sus sunt încorporate prin referință și link-uri la acești termeni și condiții.

4.5. Putem atribui o adresă Internet Protocol („IP”) pentru utilizarea Serviciului dvs. Nu veți avea dreptul să utilizați acea adresă IP în alte moduri decât cele permise de Simplenet, la discreția noastră, în legătură cu utilizarea serviciilor noastre. Vom păstra dreptul de proprietate asupra tuturor adreselor IP atribuite către clienți. Ne rezervăm dreptul de a modifica sau elimina oricare și toate aceste adrese IP la discreția noastră. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că adresele IP partajate (shared) atribuite de Simplenet vor fi utilizate și de alți clienți.

4.6. Oferim anumite servicii concepute pentru a filtra e-mailurile nedorite. În funcție de serviciile prevăzute în Comanda dvs., filtrarea e-mailurilor poate fi activată implicit; în alte cazuri, poate fi disponibil ca un serviciu plătit suplimentar. Filtrarea e-mailurilor poate duce la capturarea unor e-mailuri legitime precum și la eșecul capturării unor e-mailuri nedorite care pot conține spam, înșelători de phishing și viruși. Vă recomandăm să implementați niveluri suplimentare de protecție. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că Simplenet nu va fi răspunzător pentru aceste situații. E-mailul capturat de sistemul nostru de filtrare nu face obiectul SLA-ului nostru.

5. Service level agreement (SLA)

5.1. Acordul privind nivelul de disponibilitate al serviciilor Simplenet (SLA) stabilește performanța la care vă puteți aștepta de la noi. În măsura maximă aplicabilă în temeiul legislației naționale și fără a vă afecta drepturile dvs. în calitate de Consumator, acest SLA este singura compensație pentru întreruperile sau orice defecțiune de rețea, software, hardware sau echipament.

5.2. Garantăm un uptime de rețea de 99,9% pe o bază anuală. Dacă ne situăm sub timpul de funcționare garantat al rețelei, vă vom compensa după cum urmează:

  • 99,9% – 99,00% uptime: 1 lună găzduire gratuită
  • o lună suplimentară de găzduire gratuită pentru fiecare 1% din timpul de funcționare pierdut sub 99,00%.

5.3. Puteți verifica starea de funcționare a serverului dvs. de găzduire din zona de client. Puteți contacta echipa noastră de suport pentru clienți dacă credeți că a avut loc un eveniment SLA. Compensarea este limitată la durata perioadei dvs. contractuale, dar nu poate depăși douăsprezece (12) luni.

5.4. Următoarele evenimente nu sunt luate în considerare în calculul nostru de uptime:

  • mentenanță programată;
  • mentenanță de urgență, defecțiunile hardware și software remediate sub 1 oră;
  • indisponibilitate cauzată de modificările DNS și / sau adresa IP pentru care ați fost notificat, dar nu ați reușit să vă modificați configurația;
  • atacuri distribuite de refuz de serviciu (DDOS), atacuri de hackeri și alte evenimente similare;
  • indisponibilitate cauzată de dvs., configurația proprie sau aplicațiile terțe pe care le utilizați;
  • indisponibilitate cauzată atunci când atingeți alocarea maximă a resurselor pentru contul dvs. de găzduire;
  • indisponibilitate cauzată de încălcarea acestor TCU sau a oricărei alte politici anunțate pe site-ul nostru web;
  • indisponibilitate în timpul actualizării (upgrade/downgrade) resurselor contul dvs. de găzduire, Cloud sau Server Dedicat;
  • indisponibilitate în timpul procesării cererii dvs. de asistență tehnică; sau
  • forță majoră sau orice eveniment dincolo de controlul nostru.

5.5. Calculul disponibilității rețelei noastre se bazează pe înregistrările noastre interne. Nu vom accepta rapoarte ale unor terți ca dovadă că aveți dreptul la o despăgubire în cadrul acestui SLA.

6. Taxe și plată

6.1. Sunteți responsabil pentru plata sumei (sumelor) stabilite în Comandă, în moneda specificată în Comandă (Total). Toate sumele trebuie plătite în avans pentru întreaga perioadă sau termenul de reînnoire prevăzut în Comandă.

6.2. Prețurile curente și modalitățile de plată sunt listate pe site-ul nostru web. Dacă nu există un acord specific pentru utilizarea Serviciului (Serviciilor) între Simplenet și dvs., ați luat la cunoștință și sunteți de acord să plătiți prețul pentru Serviciul (Serviciile) respective indicate pe site-ul nostru web la momentul transmiterii Comenzii. Simplenet își rezervă dreptul de a schimba prețurile în orice moment, fără notificare. Modificările de preț vor intra în vigoare imediat și se vor aplica pentru dvs. începând cu următoarea achiziție sau reînnoire.

6.3. Toate prețurile afișate pe site-ul nostru nu includ taxele aplicabile (de ex. TVA), cu excepția cazului în care se specifică explicit altfel. Sunteți responsabil pentru toate taxele percepute în cadrul Serviciilor.

6.4. În anumite cazuri, emitentul metodei dvs. de plată vă poate percepe o taxă de tranzacție sau alte comisioane, care pot fi adăugate la suma finală care apare în extrasul bancar sau înregistrată sub forma unei taxe separate. Simplenet nu are control asupra acestor taxe.

6.5. Respectarea termenelor de plată este esențial. Conturile / Serviciile nu vor fi activate sau reînnoite până când toate sumele restante nu vor fi plătite către Simplenet. Taxele de înregistrare a numelor de domeniu trebuie plătite integral înainte de înregistrarea numelui de domeniu.

6.6. În timpul procesului de comandă, în cazul plății cu cardul, vi se va solicita să furnizați informațiile dvs. despre card, care vor fi verificate. Prin trimiterea unei comenzi, autorizați Simplenet și / sau partenerii săi de plată să verifice cardul dvs. și să îl pre-taxeze pentru suma totală a Comenzii dvs. Dacă emitentul metodei dvs. de plată refuză să autorizeze tranzacția către Simplenet, nu vom fi responsabili pentru neactivarea Serviciului (Serviciilor).

6.7. În cazul plății prin PayPal sau un furnizor de plăți online similar, imediat după transmiterea Comenzii veți fi direcționat către pagina web a furnizorului de plăți, unde veți autoriza plata. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că prelucrarea plăților va fi supusă termenilor, condițiilor și politicilor de confidențialitate ale procesatorilor de plată respectivi în plus față de prezentul acord. După finalizarea tranzacției, veți fi redirecționat înapoi către site-ul nostru web.

6.8. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că detaliile dvs. de plată pot fi stocate de către furnizorii noștri de plată pentru a prelucra plata pentru orice Serviciu Simplenet pe care îl cumpărați sau reînnoiți.

6.9. Obligația noastră de a furniza Serviciul (Serviciile) depinde de plata sumelor datorate. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că vom primi în timp util plata sumelor datorate.

6.10. Sunteți responsabil pentru păstrarea a cel puțin unei metode de plată active. Ne rezervăm dreptul de a face principală o metodă alternativă de plată dacă stabilim că cea principală nu este activă din vreun motiv. Puteți gestiona metoda (metodele) de plată din zona de client Simplenet.

6.11. Confirmați că orice metodă de plată pe care o folosiți și / sau o adăugați în cont este a dvs. sau că ați fost autorizat în mod special de către proprietarul cardului să îl folosiți pentru achiziție.

6.12. În cazul întârzierii plății sumelor datorate, indiferent de motiv, putem continua să încercăm să colectăm plata prin metoda de plată salvată în contul de client, să suspendăm și / sau să încheiem Serviciile dvs. și să percepem taxe suplimentare, inclusiv, dar fără a se limita la, orice taxe judiciare și legale și onorariile rezonabile ale avocaților Simplenet. Nu suntem responsabili pentru niciun conținut al clienților șters sau pierdut care rezultă din orice suspendare sau încetare a Serviciului (Serviciilor).

6.13. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că dacă emitentul cardului dvs. acceptă programe de facturare recurente sau servicii de tip Account Updater Services, putem participa la astfel de programe sau servicii. Ca parte a acestor programe, emitentul cardului dvs. va trimite procesatorilor noștri informații actualizate pentru metoda (metodele) dvs. de plată salvate în contul de client și vă putem pretaxa automat noul card fără notificare prealabilă. Participarea la astfel de programe nu garantează că vom primi plata sumelor datorate. Este responsabilitatea dvs. să plătiți toate sumele datorate.

6.14. Anumite Servicii pot fi disponibile gratuit. Aceste Servicii pot fi utilizate doar de dvs. în timpul perioadei abonamentului și nu pot fi transferate către alte Conturi de găzduire sau către terți. După încetarea contractului dvs., aceste Servicii vor fi, de asemenea, încetate.

6.15. Facturile sunt scadente imediat după primire. Simplenet își rezervă dreptul de a suspenda și / sau de a încheia Serviciile până la efectuarea plății.

6.16. Acceptând aceste TCU, autorizați Simplenet să vă trimită facturi electronic la adresa de e-mail specificată în Zona dvs. de Client. Dacă doriți să primiți o factură pe hârtie, vă rugăm să ne contactați prin intermediul Zonei de Client.

6.17. În cazul în care Serviciile sunt suspendate din vina dvs. din orice motiv, sumele datorate vor continua să se acumuleze până la încetarea sau expirarea perioadei prezentului Acord.

6.18. Dacă credeți că există o eroare pe factura dvs., trebuie să ne contactați imediat în scris. Fiecare suntem de acord să lucrăm împreună cu bună credință pentru a rezolva eventualele litigii de facturare. Dacă contactați compania dvs. de carduri de credit / debit și inițiați o procedură de „chargeback” (returnare) bazată pe această dispută, putem suspenda Serviciul (Serviciile) până la soluționarea litigiului. Pentru a reactiva Serviciul (Serviciile), trebuie să plătiți mai întâi toate sumele restante.

6.19. Cererile de rambursare sunt procesate în conformitate cu politica noastră de returnare a banilor. Vom aplica orice rambursare folosind aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care am convenit în mod expres altfel. Simplenet nu este responsabilă pentru întârzierile la restituirile cauzate de instituțiile de procesare sau expirarea metodei de plată inițiale.

6.20. Cu acordul dvs. prealabil, putem procesa o rambursare prin adăugarea sumelor ca și credit în contul dvs. de client, credit ce poate fi utilizat pentru achizițiile viitoare și / sau reînnoirile Serviciilor noastre. Sumele din contul de client pot fi rambursate la cererea dvs. explicită.

7. Politica de reînnoire

7.1. Toate Serviciile noastre sunt setate în mod implicit să se reînnoiască automat. Puteți ajusta setările de reînnoire și / sau reînnoiți serviciile manual din zona de client Simplenet oricând înainte de încheierea unui Serviciu.

7.2. Toate perioadele de reînnoire disponibile și prețurile de reînnoire respective sunt afișate în Zona dvs. de client. Din când în când promoții speciale pot fi disponibile numai pentru reînnoirea manuală a Serviciilor dvs.

7.3. Vom încerca să reînnoim Serviciile pentru care este activată reînnoirea automată și vom percepe comisioanele curente de reînnoire:

  • cu cinci zile înainte de expirarea termenului actual pentru serviciile de găzduire cloud și managed, precum și Serviciile setate pe un ciclu de facturare lunar / trimestrial;
  • cu cincisprezece zile înainte de expirarea perioadei curente pentru toate celelalte servicii.

7.4. Dacă nu putem procesa o reînnoire la data planificată, putem face încercări suplimentare de a încasa prin metoda (metodele) de plată salvate în contul de client până când reînnoiți Serviciul (serviciile) sau încetați Contractul. Întotdeauna vom încasa pentru reînnoirea Serviciului prin metoda de plată principală salvată la dosar. În cazul în care metoda de plată principală eșuează, vom încerca din nou încasarea prin alte metode de plată salvate în ordinea lor listată în Zona dvs. de client. Nu suntem responsabili pentru nefuncționarea Serviciului (Serviciilor), dacă Serviciile sunt suspendate / încetate, deoarece metodele dvs. de plată au expirat sau nu mai sunt valabile din orice motiv.

7.5. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că, chiar dacă un serviciu este setat să fie reînnoit automat și / sau aveți o metodă de plată activă salvată în cont, este posibil să nu putem reînnoi Serviciile. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că ați plătit sumele restante și că reînnoirea a fost procesată.

7.6. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că Serviciile vor fi încetate la expirarea perioadei, cu excepția cazului în care activați opțiunea de reînnoire automată sau reînnoiți manual Serviciul (Serviciile). Sunteți de acord că Simplenet nu poartă nicio responsabilitate și răspundere pentru orice daune, inclusiv, dar fără a se limita la, pagube pentru profituri pierdute, economii de costuri, venituri, afaceri, date sau utilizare, sau orice altă pierdere pecuniară de către dvs. sau oricare alt terț, dacă nu putem încasa metoda de plată salvată în cont sau nu reușiți să reînnoiți Serviciile manual.

8. Politica de returnare a banilor

8.1. Dacă nu mai aveți nevoie de un serviciu achiziționat sau nu sunteți mulțumit de performanțele acestuia, îl puteți anula oricând. Vă recomandăm ca solicitările de reziliere să fie făcute din Zona dvs. de client.

8.2. Conform legislației în vigoare, beneficiați de o perioadă de 14 zile calendaristice în care puteți cere anularea comenzii și returnarea banilor fără a fi nevoiți să justificați decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. din OG 35/2014.

Politica noastră de returnare a banilor acoperă Comenzile inițiale și de reînnoire pentru serviciile de găzduire shared și cele mai multe servicii suplimentare pe care le oferim. Taxele de înregistrare și reînnoire a domeniilor nu sunt rambursabile în nicio situație. Pentru perioada inițială după activarea unui cont, vom emite o rambursare completă pentru Conturile și serviciile de găzduire shared anulate în termen de 14 de zile de la activare. Pentru taxele de reînnoire, vom emite o rambursare completă, dacă anularea este solicitată în termen de 14 de zile de la data primirii plății pentru reînnoire și dacă perioada de reînnoire nu a început. Dacă perioada de reînnoire a început deja, vom rambursa taxele de reînnoire mai puțin taxele datorate pentru prima lună a perioadei de reînnoire. Rambursările sunt procesate în termen de zece (10) zile lucrătoare de la anularea unui serviciu.

8.3. Pachetele de reseller sunt eligibile pentru o rambursare numai dacă pachetul complet pentru Reseller este anulat / încheiat în termen de 14 de zile de la activarea Contului dvs. de client. Politica de returnare a banilor nu se aplică rezilierii conturilor individuale dintr-un pachet de Reseller.

8.4. Serviciile personalizate pentru dvs. nu sunt acoperite de politica noastră de returnare a banilor. Acestea includ înregistrări de nume de domeniu, Servicii de găzduire administrate (Managed Hosting), certificate SSL, servicii de asistență plătite, inclusiv crearea de copii de rezervă și restaurarea copiilor de rezervă și servicii terțe. În orice caz, sumele pentru nume de domeniu nu sunt rambursabile și pot fi datorate în cazul în care anulați Serviciul, chiar dacă inițial au fost oferite gratuit ca parte a unei promoții speciale.

8.5. În măsura maximă aplicabilă în temeiul legislației naționale și fără a vă afecta drepturile dvs. în calitate de Consumator, politica de returnare a banilor este unica și exclusiva dvs. cale de atac în cazul în care decideți să vă retrageți din prezentul acord.

9. Upgrade / downgrade de servicii

9.1. Puteți alege oricând să faceți upgrade sau downgrade la serviciile de găzduire.

Toate opțiunile de actualizare disponibile sunt afișate în Zona dvs. de client și sunt supuse prețurilor stabilite în paginile de produse respective (Taxa de upgrade). La upgrade-ul unui serviciu de găzduire shared, taxa de upgrade acoperă diferența de preț dintre cele două abonamente.

9.2. Puteți alege să faceți upgrade serviciilor dvs. Cloud, achiziționând resurse suplimentare sau activând funcția de scalare automată. Va trebui să creați un eveniment auto-scale din Zona dvs. de client. Ori de câte ori rulează acest eveniment, resursele suplimentare pe care le-ați selectat vor fi aplicate automat serviciilor dvs. Cloud și vă vom încasa automat sumele respective pentru o durată de o lună.

9.3. Resursele care nu sunt reînnoite vor fi reduse la expirarea perioadei lor. Reducerea memoriei RAM a serviciilor Cloud necesită repornirea echipamentului și duce la indisponibilitatea serviciilor pentru o perioadă scurtă de timp.

9.4. Puteți alege să downgradați Serviciul (Serviciile) dvs. doar dacă:

  • Serviciul dvs. nu a fost upgradat anterior de la abonamentul respectiv, deoarece a depășit parametrii acestui abonament; și
  • Conținutul dvs. nu necesită configurarea serverului diferită de configurarea standard a serverului. Configurarea diferită a serverului include, dar nu se limitează la, dimensiunea spațiului, instalarea modulelor speciale PHP sau Perl, porturi speciale deschise, diferite versiuni MySQL și / sau acces SSH.

9.5. Puteți solicita un downgrade prin zona noastră de clienți. Este posibil să refuzăm să procesăm solicitarea dvs. dacă contul dvs. nu îndeplinește condițiile pentru un downgrade sau dacă, în opinia noastră rezonabilă, noul abonament nu este potrivit pentru site-ul dvs. web. Orice servicii suplimentare sau gratuite care nu sunt incluse în, sau nu sunt compatibile cu, noul abonament vor fi încheiate. La downgrade vom evalua diferența de preț între cele două abonamente pentru orice luni complete rămase din Perioada dvs. și îl vom aplica ca timp suplimentar pentru noul abonament. Dacă nu mai rămân luni întregi, Serviciul dvs. își va păstra perioada actuală.

10. Contul de client

10.1. Dacă sunteți un client nou, la achiziționarea Serviciilor noastre vom crea un Cont de Client pentru dvs. Contul dvs. de client conține datele dvs. personale și vă oferă acces la Zona noastră de client unde puteți accesa, revizui, actualiza și gestiona serviciile, plățile și informațiile de contact.

10.2. Dacă achiziționați Servicii în numele altei persoane sau entități, garantați că veți administra Contul de Client cu bună credință și în interesul lor cel mai bun și ne veți despăgubi pentru toate pierderile și obligațiile suportate de noi în cazul în care administrați Contul în moduri care sunt nefavorabile utilizatorului final și au drept rezultat orice reclamație împotriva noastră.

10.3. Conectarea la Zona de Client necesită utilizarea numelui de utilizator și a parolei. Sunteți de acord să nu utilizați contul, profilul, numele de utilizator sau parola unui alt utilizator în niciun moment. Veți fi singurul responsabil pentru securitatea datelor de autentificare. Veți păstra toate parolele confidențiale și veți lua măsuri de securitate pentru a preveni accesul neautorizat la acestea. În scopuri de securitate, Simplenet vă recomandă să păstrați diferite parole pentru diferite conturi de client și furnizori de servicii, să vă abțineți de la orice funcționalitate care vă salvează sau stochează datele de autentificare și vă actualizați în mod regulat parola.

10.4. Ca măsură suplimentară de securitate, puteți configura autentificarea cu doi factori (2FA) pentru zona dvs. de client. Urmați instrucțiunile din Zona dvs. de client pentru a activa / dezactiva 2FA. Dacă alegeți să instalați și să utilizați o aplicație 2FA pe un dispozitiv (de exemplu, telefon sau tabletă) pe care sistemul de operare a fost modificat în orice fel, faceți acest lucru pe propriul dvs. risc.

10.5. Sunteți singurul responsabil pentru activitatea care se desfășoară pe contul dvs., indiferent dacă activitățile sunt întreprinse de dvs., angajații dvs. sau de o terță parte și pentru păstrarea în siguranță a parolei contului. Veți anunța Simplenet imediat de orice breșă de securitate sau utilizare neautorizată a Contului dvs. la următoarea adresă de e-mail: contact@simplenet.ro.

10.6. Sunteți responsabil pentru furnizarea și menținerea informațiilor adevărate, actuale, complete și exacte. Dacă nu faceți acest lucru, nu acceptăm nicio răspundere în cazul în care acordăm acces la cont unei alte persoane.

10.7. Pentru evitarea oricăror îndoieli, persoana sau entitatea ale cărei date personale sunt listate în secțiunea „Detalii mele” din Zona de Client este considerată de noi ca fiind proprietarul contului (Titularul contului). Numele de domenii sunt deținute conform normelor ICANN aplicabile. Dacă achiziționați un nume de domeniu în numele unei terțe părți și apare un litigiu cu privire la administrarea numelui de domeniu respectiv, sunteți de acord să plătiți toate taxele de înregistrare pe durata litigiului.

10.8. Este obligația dvs. să vă asigurați că indicați corect dreptul de proprietate asupra contului. Dacă există o dispută cu privire la dreptul de proprietate, contul poate fi blocat până când părțile în litigiu convin asupra unei soluționări sau până când problema este soluționată pe cale judiciară.

11. Utilizarea serviciilor. Responsabilitatea clientului

11.1. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că utilizarea de către dvs. a Serviciului (Serviciilor) și orice Conținut încărcat, stocat, publicat și afișat pe sau prin Serviciul (Serviciile) Simplenet, respectă aceste TCU și toate legile aplicabile, inclusiv legile jurisdicției în care Serviciul sau Conținutul este încărcat, găzduit, stocat, accesat sau utilizat. Veți pune în aplicare orice restricții necesare pentru a interzice utilizarea serviciilor de către orice terț sau în orice jurisdicție, după cum este necesar pentru a respecta legislația.

11.2. Trebuie să vă asigurați că fiecare dintre utilizatorii dvs. finali respectă aceste TCU și orice politici și acorduri care sunt încorporate.

11.3. Nu veți încărca, stoca, publica și afișa pe sau prin Serviciul nostru date personale, private sau orice alte informații de identificare personală, imagini, videoclipuri ale minorilor sau ale oricărei terțe părți, fără acordul părții menționate (sau a unui părinte în cazul minorului). Dacă utilizați Serviciile pentru a încărca, stoca, publica, afișa sau dezvălui astfel de informații, ați luat la cunoștință și sunteți de acord că ați obținut acordul prealabil al părților menționate.

11.4. Nu veți folosi Serviciul (Serviciile) noastre pentru găzduirea site-urilor web dedicate activităților cu risc ridicat unde întreruperea sau indisponibilitatea Serviciilor poate duce la consecințe grave, inclusiv, dar fără a se limita la vătămări personale, deces, daune de mediu etc. Trebuie să primiți confirmarea de la noi că puteți utiliza Serviciile înainte de a trimite comanda. Exemple de activități cu risc ridicat includ, dar nu se limitează la instalațiile nucleare, controlul traficului aerian, asistența pentru viață și sănătate, etc. Vă rugăm să consultați Politica noastră de utilizare acceptabilă pentru informații detaliate despre regulile și ghidurile de utilizare a serviciilor noastre.

11.5. Sunteți responsabil pentru furnizarea de informații exacte și complete despre dvs. și organizația dvs. (dacă achiziționați în numele unei organizații) și pentru actualizarea promptă a informațiile furnizate. Nu vom fi răspunzători pentru erorile sau pagubele cauzate de orice eșec din partea dvs. de a furniza informații complete și exacte.

11.6. Sunteți responsabil pentru toată activitatea dvs. legată de utilizarea serviciilor noastre și a activității oricărui utilizator care are acces la contul dvs. de client și la servicii.

11.7. Declarați că (i) aveți cunoștințe tehnice necesare pentru a asigura utilizarea adecvată, gestionarea, administrarea corespunzătoare a Serviciului (Serviciilor) noastre; (ii) aveți cunoștințe suficiente despre administrarea, proiectarea și operarea funcționalităților oferite de Serviciile noastre, pentru a vă putea folosi de Servicii.

11.8. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că, dacă revindeți Serviciile noastre sau administrați Servicii în numele altora, trebuie să vă asigurați că fiecare dintre clienții dvs. și / sau Utilizatorii finali respectă aceste TCU. Înțelegeți și sunteți de acord că sunteți responsabil pentru tot conținutul încărcat, stocat sau transmis pe sau prin intermediul Serviciilor și pentru orice activități sau omisiuni ale clienților dvs. sau utilizatorilor finali care încalcă aceste TCU sau legea.

11.9. Când utilizați Serviciile, vă veți asigura că nici dvs., nici unul dintre utilizatorii finali nu folosiți resursele serverului în detrimentul Simplenet sau în detrimentul altor clienți Simplenet.

11.10. Veți despăgubi, apăra și exonera Simplenet precum și directorii, acționarii, angajații, agenții și reprezentanții Simplenet împotriva tuturor daunelor, creanțelor, obligațiilor, pierderilor și altor cheltuieli, inclusiv, dar fără a se limita la, onorariile și costurile rezonabile ale avocaților, indiferent dacă se depune un proces sau o altă procedură, care rezultă direct sau indirect din activitățile sau omisiunile dvs. sau ale utilizatorilor dvs. finali.

11.11. Trebuie să obțineți toate echipamentele necesare pentru a accesa și utiliza Serviciile noastre. Este responsabilitatea dvs. să utilizați echipamente hardware, software sau aplicații compatibile cu Serviciile noastre. Când accesați sau utilizați Serviciile noastre, nu veți utiliza echipamente și / sau software care sunt defecte sau cu defecțiuni care pot cauza probleme de securitate pe serverele noastre, pot deteriora integritatea rețelei și / sau pot cauza vulnerabilitatea Serviciului (Serviciilor).

11.12. Sunteți singurul responsabil pentru obținerea tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra proprietății intelectuale a altora, incluzând, dar fără a se limita la, autorizări și / sau alte consimțăminte și autorizații necesare pentru a utiliza nume, mărci sau orice conținut, materiale care sunt utilizate de dvs. pe, sau transmise prin, intermediul Serviciilor.

11.13. Dacă utilizați orice software terță-parte pe Serviciile noastre, garantați că sunteți autorizat în mod corespunzător pentru a utiliza software-ul și că licența acordă suficiente drepturi Simplenet pentru a furniza Serviciile. Sunteți de acord să ne furnizați astfel de licență (licențe) la cerere. Dacă nu furnizați dovezi rezonabile de acordare a licențelor, acceptați că Simplenet, la discreția noastră, vă poate suspenda Serviciile și / sau încheia Acordul cu efect imediat.

11.14. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că Simplenet poate rula periodic o serie de scripturi (audituri) pe Serviciile dvs. pentru a determina ce software terță-parte este instalat pe Serviciul (Serviciile) dvs. și câți Utilizatori au acces la fiecare componentă software. Ne autorizați să dezvăluim terților rezultatele acestor audituri. Veți despăgubi Simplenet împotriva oricăror costuri, creanțe, pierderi, daune, datorii, cereri și / sau cheltuieli, inclusiv costuri legale rezonabile suportate și / sau suferite ca urmare a oricărui eșec al dvs. de a fi licențiat corespunzător cu privire la utilizarea unui software terță-parte.

11.15. Veți furniza Simplenet, pe cheltuiala dvs., orice informații, resurse sau facilități solicitate în mod rezonabil de Simplenet pentru furnizarea Serviciului (Serviciilor) și, dacă este necesar, vă asigurați că angajații, contractanții și alți furnizori colaborează pe deplin și prompt cu Simplenet în acest scop.

11.16. Orice instrucțiuni furnizate de dumneavoastră către Simplenet trebuie să fie complete, corecte și clar lizibile. Nu vom fi responsabili pentru erorile cauzate de orice eșec din partea dvs. de a furniza informații complete și corecte. Este obligația dvs. de a urma instrucțiunile noastre și de a coopera cu noi pentru a vă putea furniza corespunzător Serviciile noastre.

11.17. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord să nu efectuați nicio modificare sau alterare a vreunei părți a Serviciului (Serviciilor) noastre sau a tehnologiilor conexe.

11.18. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord să nu modificați, copiați, distribuiți, transmiteți, afișați, efectuați, reproduceți, publicați, licențați, exploatați comercial, creați lucrări derivate din, transferați sau vindeți conținut, software sau servicii conținute pe site-ul nostru, cu excepția cazului în care este explicit autorizat de noi.

11.19. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că orice informații, articole, tutoriale, ghiduri sau sfaturi de asistență tehnică pot fi furnizate de noi numai pentru comoditatea dvs. și nu constituie declarații oficiale.

11.20. Sunteți responsabil să faceți copii de rezervă (backup) ale întregului conținut încărcat, stocat, publicat și afișat pe sau prin Serviciile noastre într-o locație independentă de a noastră și nu veți folosi serviciile noastre de backup ca unică copie de rezervă (backup).

12. Conținutul utilizatorului. Monitorizarea conținutului utilizatorului

12.1. Puteți încărca, stoca, publica, afișa și dezvălui informații, text, fișiere, e-mailuri, imagini, desene, grafică, fotografii, videoclipuri, sunete, software și alt conținut pe sau prin intermediul Serviciilor („user content”). „User content” include orice conținut postat de dvs. sau de utilizatorii de pe oricare dintre site-urile dvs. web găzduite prin intermediul Serviciilor („user websites”). Sunteți singurul responsabil pentru orice „user content” și orice tranzacție sau alte activități desfășurate pe sau prin „user websites”. Prin publicarea sau dezvăluirea de „user content” pe sau prin intermediul Serviciilor, declarați și garantați Simplenet că (i) aveți toate drepturile necesare pentru a afișa și a dezvălui un astfel de conținut și (ii) postarea sau dezvăluirea conținutului nu încalcă drepturile Simplenet sau ale oricărei terțe părți.

12.2. Numai în scopul furnizării Serviciilor noastre, prin prezenta ne acordați un drept și o licență globală, neexclusivă, fără solicitarea de drepturi de autor, perpetuă, irevocabilă: (i) să utilizăm, să modificăm, să executăm public, să afișăm public, să reproducem, să extragem (în întregime sau parțial), să publicăm, distribuim conținutul (user content), inclusiv pentru a face copii de rezervă ale conținutului și ale site-urilor web, fără nicio plată. Cu excepția drepturilor expres acordate în prezentul document, Simplenet nu dobândește niciun drept, titlu sau interes pentru sau asupra conținutului, toate acestea rămânând exclusiv ale dvs.

12.3. Simplenet nu va exercita controlul și nu își asumă nicio responsabilitate pentru Conținutul (user content) sau pentru orice alte informații care trec prin Serviciile noastre. Simplenet poate monitoriza Conținutul, dar nu este obligat să facă acest lucru. Dacă dumneavoastră sau utilizatorii finali postați sau publicați orice material care încalcă aceste TCU, sau altfel încălcați aceste TCU, pentru a rezolva problema Simplenet își rezervă dreptul de a revizui conținutul dvs. și de a lua imediat orice acțiune corectivă, inclusiv, dar fără a se limita la, eliminarea parțială sau a întregului conținut sau a site-urilor, suspendarea sau încetarea oricăror și a tuturor Serviciilor fără nicio rambursare. Sunteți de acord cu faptul că Simplenet nu va avea nicio responsabilitate din cauza, sau care rezultă din orice acțiune corectivă pe care Simplenet o poate întreprinde.

13. Asistență tehnică (suport tehnic)

13.1. Servicii de asistență tehnică

13.1.1. Oferim asistență tehnică pentru probleme legate de funcționalitatea oricăror servicii sau opțiuni achiziționate de la noi. Asistența noastră tehnică este disponibilă pentru toți clienții și este oferită „așa cum este” („as-is” sau „best-effort”), în funcție de disponibilitate.

13.1.2. Ne propunem să oferim asistență într-un mod rapid și eficient, cu toate acestea, nu putem garanta că toate solicitările vor fi gestionate în cadrul timpilor (medii statistice) afișați pe site-ul nostru.

13.1.3. Puteți solicita asistență tehnică prin zona noastră de clienți. Suportul tehnic va fi oferit prin intermediul tichetelor. În funcție de problemă, este posibil să nu putem oferi asistență pe toate canalele de comunicare, dar vă vom recomanda măcar unul unde vă putem oferi asistență.

13.1.4. Dacă solicitați asistență tehnică, sunteți de acord că este posibil să avem acces complet la Serviciile și / sau Conținutul dvs. Este obligația dvs. să efectuați și să stocați o copie de rezervă a datelor și fișierelor dvs. înainte de a solicita asistență tehnică. Sunteți singurul responsabil pentru instrucțiunile pe care ni le furnizați ca parte a cererii dvs. de asistență tehnică. Înțelegeți și sunteți de acord că orice modificări pe care le efectuăm pentru a rezolva problema dvs. de asistență tehnică pot afecta funcționalitatea site-ului dvs. web și / sau a Serviciilor. Este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că site-ul dvs. web este operațional și că Serviciile sunt configurate conform nevoilor dvs. odată ce finalizăm lucrările la solicitarea dvs.

13.1.5. Dacă cererea dvs. de asistență tehnică o depășește pe cea a clienților în situații similare sau nu se află în sfera de aplicare a asistenței noastre tehnice gratuite, ne rezervăm dreptul de a refuza serviciile legate de o astfel de solicitare.

13.1.6. În măsura maximă aplicabilă în temeiul legislației naționale și fără a vă afecta drepturile dvs. în calitate de Consumator, tot sprijinul tehnic este oferit „așa cum este” (as-is sau best-effort) și este supus exonerării garanțiilor și limitării răspunderii prevăzute în prezentul TCU. Deși depunem eforturi rezonabile pentru a oferi asistență tehnică în timp util și profesional, nu putem garanta rezultatul pe care îl așteptați sau că o problemă nu poate apărea din nou. Ne păstrăm dreptul de a nu prelucra cererile dvs. de asistență tehnică, dacă: (i) încălcați aceste TCU; (ii) sunteți abuzivi față de angajații noștri sau subcontractanți; (iii) nevoia serviciilor de asistență tehnică se datorează oricărei modificări sau încercări de modificare a Serviciilor făcute de dvs. sau de orice terț în afara controlului Simplenet, sau eșecului sau refuzului de a implementa modificările recomandate de Simplenet. Putem refuza efectuarea oricărei solicitări care necesită modificări care nu sunt compatibile cu Serviciile sau care nu au legătură cu acestea sau care ar putea crea un risc de securitate sau le poate deteriora performanța.

13.2. Domeniul de aplicare a asistenței tehnice gratuite

13.2.1. Oferim asistență tehnică gratuită pentru probleme legate de platformele și funcționalitățile noastre de găzduire:

  • Probleme legate de funcționarea și funcționalitatea oricăruia dintre Serviciile noastre, inclusiv probleme pe care le raportați legate de disponibilitatea și stabilitatea Serviciilor noastre;
  • Probleme legate de funcționalitatea corespunzătoare a zonei de client Simplenet, inclusiv instrumente și funcții furnizate de Simplenet, cum ar fi servicii de actualizare automată, memorie în cache, stocare, integrare pentru certificate SSL acceptate în prezent, backup zilnic, panouri de control, CDN și altele;
  • Asistență legată de setări și utilizarea corectă a uneltelor și funcțiilor oferite de noi;
  • Întrebări referitoare la înregistrarea, reînnoirea și transferul domeniilor către noi, actualizări DNS sau WHOIS. Pentru problemele legate de transferul de domeniu de la Simplenet la un alt furnizor de hosting sau registrar, suportul nostru este limitat pentru a ne asigura că domeniul este transferabil în funcție de cerințele pentru extensia respectivă de domeniu.

13.3. Probleme în afara sferei de asistență tehnică gratuită

13.3.1. Anumite probleme se află în afara sferei de aplicare a asistenței noastre tehnice gratuite:

  • Probleme legate de instalarea de scripturi / aplicații terțe care nu sunt furnizate de Simplenet;
  • Întrebări legate de site-uri web, cum ar fi probleme de codare, optimizări ale bazelor de date, teste de referință (benchmarks), instalarea de software nou pe server, modificarea configurației actuale a serverelor dvs. etc.;
  • Probleme legate de proiectare web (web design), programare, dezvoltare web (web development) și / sau personalizare;
  • Întrebări referitoare la funcționarea scripturilor, optimizărilor, serviciilor SEO, temelor, modulelor sau extensiilor;
  • Auditurile de securitate a site-urilor web și problemele de curățare a codurilor vulnerabile / dăunătoare / malițioase.

13.3.2. Dacă solicitați asistență tehnică pentru probleme care nu se află în sfera de aplicare a serviciilor noastre gratuite de asistență tehnică, vă putem oferi asistență la discreția noastră, sub rezerva disponibilității și a taxelor suplimentare. Vă vom informa și vom primi consimțământul dvs. înainte de a vă factura pentru asistență tehnică. Taxele pentru asistență tehnică trebuie plătite în avans.

14. Servicii de backup

14.1. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că este responsabilitatea dvs. să faceți o copie de rezervă (backup) în mod regulat a întregului conținut pentru a preveni pierderea posibilă a datelor. Vom face toate eforturile de bună-credință pentru a face copii de rezervă a conținutului stocat pe contul dvs. de găzduire shared. Nu vom face copii de rezervă pe conturile serverelor dedicate decât dacă comandați un serviciu de backup zilnic. Nu vom face backup la fișiere care conțin date temporare sau tranzitorii care nu pot fi restaurate într-o stare utilă.

14.2. Sunteți de acord că veți păstra copii de rezervă separate ale conținutului dvs. în plus față de cele pe care le menținem. Dacă achiziționați Servicii de Backup de la noi, ați luat la cunoștință și sunteți de acord că, din motive tehnice, este posibil ca o copie de rezervă să nu fie disponibilă pentru restaurare la cererea dvs. Exemple de motive tehnice includ, dar nu se limitează la un număr excesiv de fișiere din copia de rezervă, eșec software de backup, eșec de stocare sau fișiere de backup corupte.

14.3. Puteți comanda Serviciile de Backup Zilnic sau Serviciile de Restaurare Backup din Zona dvs. de client. Păstrăm un număr limitat de copii de rezervă, după cum este stabilit pe pagina de produs. Dacă upgradați / downgradați Serviciile, putem șterge copii de rezervă vechi create pe abonamentul anterior și să începem noi Backup-uri zilnice ale datelor tale.

14.4. Dacă comandați servicii de Backup zilnic pentru contul dvs. Server Dedicat, vă abonați pentru o anumită dimensiune de spațiu de rezervă. În cazul în care spațiul dvs. de rezervă depășește această dimensiune, vom continua să facem o copie de rezervă completă a contului dvs. și vă vom factura pentru utilizarea suplimentară la următoarea dată de facturare.

14.5. Sunteți de acord să ne anunțați prin intermediul zonei dvs. de client în cazul în care Serviciul de Backup nu funcționează corect și să ne permiteți un timp rezonabil pentru a rezolva problema. În cazul în care nu sunteți mulțumit de rezultatul oricărei restaurări a unei copii de rezervă, va fi obligația dvs. de a restabili fișierele și bazele de date din propria dvs. copie de rezervă. Dacă vă furnizăm date dintr-o copie de rezervă, acestea vor fi furnizate ca date brute și e posibil să trebuiască să reformatați datele astfel încât acestea să reflecte o configurație sau o utilizare anterioară. Dacă achiziționați Servicii de Backup de la noi, singura noastră obligație este de a restabili datele dintr-o copie de rezervă.

14.6. În măsura maximă aplicabilă în temeiul legislației naționale și fără a vă afecta drepturile dvs. în calitate de Consumator, Serviciile noastre de Backup sunt furnizate „așa cum sunt” (as-is sau best-effort) și sunt supuse tuturor limitărilor de răspundere prevăzute în aceste TCU.

15. Conținut Simplenet. Drepturi pentru proprietate intelectuală

15.1. Simplenet păstrează dreptul de proprietate asupra tuturor drepturilor de proprietate intelectuală legate de furnizarea Serviciului (Serviciilor). Simplenet vă acordă o licență limitată neexclusivă, netransmisibilă pentru accesarea și utilizarea Serviciului (serviciilor) în timpul Perioadei sau al oricărui Termen de reînnoire. Toate mărcile comerciale, numele produselor, serviciile, software-ul, scriptul, codul sursă, conținutul, fotografiile, graficele, videoclipurile de pe site-ul nostru web, logo-urile sau sloganurile („conținutul Simplenet”) utilizate de Simplenet sunt deținute sau licențiate de Simplenet. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord să nu modificați, copiați, reproduceți, descărcați, transmiteți, distribuiți, vindeți, licențați, publicați, difuzați, creați lucrări derivate din sau stocați conținutul Simplenet în alte scopuri decât utilizarea serviciilor noastre, fără acordul nostru expres și scris prealabil.

Cu excepția cazului în care se specifică altfel în aceste TCU, dețineți toate drepturile, titlul și interesul pentru informațiile pe care le introduceți pe serverele noastre în conformitate cu Serviciile. Dacă ne trimiteți feedback cu ideile și sugestiile dvs. legate de Servicii, vom avea dreptul să utilizăm aceste informații pentru a îmbunătăți procesele noastre de afaceri. Nu aveți dreptul la nicio proprietate intelectuală care se bazează pe o îmbunătățire a afacerii noastre pe baza acestui feedback.

15.2. Sunteți bineveniți să ne furnizați o mărturie scrisă sau verbală a Serviciilor noastre în legătură cu utilizarea dvs. a Serviciilor. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că putem folosi, la discreția noastră, mărturia pentru a promova serviciile noastre online și în social media. În plus, prin utilizarea noastră a mărturiei dvs., sunteți de acord și dați consimțământul dvs. către Simplenet pentru a vă publica numele, vocea sau asemănarea, profesia, site-ul web, videoclipurile și / sau informațiile de contact în legătură cu publicarea mărturiei. Dacă doriți să vă retrageți consimțământul, vă rugăm să trimiteți solicitarea dvs. la contact@simplenet.ro.

16. Link-uri de la terți

16.1. Site-ul și Serviciile noastre pot conține link-uri către alte site-uri web operate de sau cu conținut furnizat de terți. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că Simplenet nu are control asupra niciunui astfel de site terț sau conținutului acestora și nu va avea nicio răspundere care rezultă din sau în legătură cu utilizarea dvs. de site-uri terțe sau conținutul acestora. Simplenet nu poartă nicio responsabilitate pentru documentele legale (acorduri, termeni și condiții, politici și etc), conținut și practici ale site-urilor terță-parte. Existența oricăror link-uri terțe nu constituie o aprobare a acestor site-uri web, a conținutului lor sau a operatorilor acestora. Simplenet include aceste link-uri doar pentru comoditatea dvs.

16.2. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că link-urile de la terți de pe site-ul nostru web pot conține coduri de urmărire a afiliaților (affiliate links) și Simplenet poate colecta o parte din vânzări sau alte compensații de la astfel de link-uri.

17. Garanții

În măsura maximă permisă de legislația în vigoare și fără a vă afecta drepturile dvs. în calitate de Consumator, ați luat la cunoștință și sunteți de acord că Serviciile sunt furnizate de Simplenet „așa cum sunt” („as-is” sau „best-effort”) și vă asumați toate riscurile și responsabilitățile care decurg din sau în legătură cu utilizarea și bazarea dvs. pe aceste Servicii, și că Simplenet nu face nicio declarație sau garanție cu privire la acestea.

Prin prezenta, Simplenet renunță în mod expres la toate declarațiile, garanțiile și condițiile privind Serviciile, indiferent dacă sunt explicite sau implicite, inclusiv orice declarație sau garanție în ceea ce privește calitatea, performanța, neîndeplinirea obligațiilor, utilitatea comercială, vandabilitatea sau potrivirea serviciilor pentru un anumit scop.

În plus, Simplenet renunță în mod expres la orice obligație sau garanție explicită sau implicită a Serviciilor, care ar putea fi interpretată pentru a pretinde Simplenet să furnizeze Serviciile astfel încât să permită Clientului să respecte orice lege, regulament, regulă sau ordin judecătoresc aplicabile unor acțiuni sau funcții ale Clientului.

Fără a limita generalitatea celor menționate mai sus, nu garantăm că Serviciul (Serviciile) va răspunde oricărei sau tuturor nevoilor dvs.; va opera în toate combinațiile care pot fi selectate pentru a fi utilizate de dvs.; sau că funcționarea Serviciului (Serviciilor) va fi neîntreruptă, fără erori sau complet securizată. Niciun angajat, furnizor sau subcontractant al Simplenet nu este autorizat să acorde vreo garanție în numele nostru și dacă acordă astfel de garanții, Simplenet nu va fi obligat legal de aceștia.

18. Limitare a răspunderii

În măsura maximă permisă de legea aplicabilă și fără a vă afecta drepturile dvs. în calitate de Consumator, sunteți de acord că, în niciun caz, inclusiv neglijență, Simplenet, partenerii săi, directorii, angajații, licențiatorii, agenții, subcontractanții și / sau terții furnizori de servicii, nu răspund pentru orice daune directe sau indirecte de orice natură și tip suferite de Client, inclusiv, dar fără a se limita la, daune pentru pierderea profitului, economii de costuri, venituri, afaceri, date sau utilizare, sau orice alt tip de pierdere pecuniară care poate rezulta din: întârzieri, defecțiuni, suspendare și orice altă întrerupere în furnizarea Serviciului (Serviciilor) din cauza evenimentelor care nu se află sub controlul nostru rezonabil (de exemplu: forță majoră, conduită / acte ale terților, inclusiv licențiatorii și furnizorii Simplenet), defecte și / sau defecțiuni ale mașinilor, software-ului și altor echipamente, indiferent dacă sunt deținute de noi sau de partenerii / furnizorii noștri; acte și / sau omisiuni făcute de Clienți și în contrast cu obligațiile angajate în baza acestor TCU); pierderi de date datorate defecțiunilor hardware sau software; orice informații, date, conținut stocate, sau accesate prin, intermediul Serviciilor; orice acțiune, informații sau instrucțiuni furnizate ca parte a serviciilor noastre de asistență tehnică; utilizarea dvs. a Serviciului (Serviciilor).

Sunteți de acord că limitările de mai sus se aplică indiferent dacă se bazează pe garanție, contract, prejudiciu sau orice altă teorie juridică și se aplică chiar dacă am fost informați de posibilitatea unor astfel de daune. În niciun caz, nu vom fi răspunzători față de dvs cu privire la orice încălcări, neplăceri sau pretenții de răspundere în temeiul prezentului TCU sau în cadrul oricărui alt contract sau document pentru o sumă mai mare decât taxele plătite efectiv către noi pentru Serviciul (Serviciile) respective.

Unele jurisdicții nu permit limitarea sau excluderea răspunderii pentru daunele incidentale sau consecințiale. Sunteți de acord că în acele jurisdicții, răspunderea noastră va fi limitată în măsura permisă de lege și drepturile dvs. în calitate de Consumator nu vor fi afectate.

19. Despăgubiri

Ați luat la cunoștință și sunteți de acord să despăgubiți, să ne compensați pe deplin pe noi, filialele noastre, companiile-mamă și asociate, furnizorii de servicii și orice terți furnizori de servicii și fiecare dintre reprezentanții, directorii, angajații, acționarii (fiecare „parte despăgubită” și, în mod colectiv, „părți despăgubite”) din și împotriva oricăreia și tuturor revendicărilor, daunelor, pierderilor, datoriilor, proceselor, acțiunilor, cererilor, procedurilor (fie juridice sau administrative), cât și cheltuielilor (inclusiv, dar fără a se limita la onorariile rezonabile ale avocaților) amenințate, afirmate sau depuse de un terț împotriva oricăreia dintre părțile despăgubite care decurg din sau se referă la: (i) utilizarea serviciilor dvs.; (ii) orice încălcare de către dvs. a acestor TCU, politicile noastre sau documentele care sunt încorporate în prezentul document sau orice lege; (iii) orice încălcare a oricărei reprezentări, garanții sau legământuri conținute în aceste TCU; și / sau (iv) orice acte sau omisiuni din partea dvs. Termenii acestei secțiuni vor supraviețui oricărei rezilieri a acestui TCU. În sensul acestei clauze, termenul „dumneavoastră”, prevăzut la literele (i) până la (iv) include și utilizatori finali, vizitatori ai site-ului dvs. web și utilizatori ai produselor sau serviciilor dvs. Condițiile prezentului articol supraviețuiesc rezilierii acordului.

20. Durata și încetarea acordului

20.1. Termenul pentru fiecare Serviciu achiziționat va fi stabilit pe Comandă. Termenul poate fi prelungit așa cum este descris în politica noastră de reînnoire sau poate fi încheiat așa cum este descris mai jos. Pentru evitarea îndoielilor, „Termenul” include Termenul inițial și orice Termen de reînnoire.

20.2. Puteți înceta un serviciu în orice moment prin zona de client (solicitare de anulare). Vă vom trimite o confirmare prin e-mail pentru a confirma completarea solicitării de anulare (confirmare a anulării). Dacă nu reușiți să parcurgeți toți pașii Solicitării de Anulare sau dacă nu utilizați o Cerere de Anulare pentru a încheia Serviciile, Serviciile nu vor fi încheiate și Taxele vor continua să fie percepute. Pentru a încheia fiecare serviciu, trebuie să urmați această procedură. După ce completați o solicitare de anulare, o vom prelucra și vom emite o rambursare, dacă este cazul, așa cum este stabilit în Politica noastră de returnare a banilor.

20.3. Ca și consumator, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul acord, informându-ne despre decizia dvs. de a vă retrage prin zona de client (solicitare de anulare) sau prin intermediul unei declarații clare (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail). Puteți utiliza și formularul de retragere a modelului anexat mai jos, care – totuși – nu este obligatoriu.

20.4. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că orice înregistrare a numelui de domeniu este supusă suspendării, anulării, transferului sau modificărilor în conformitate cu condițiile oricărei reguli sau politici aplicabile, inclusiv, dar fără a se limita la: (i) UDRP; (ii) orice politică adoptată de ICANN; (iii) orice proceduri de registrar sau administrator de registru; sau (iv) orice alte proceduri de administrator de registru ccTLD.

20.5. Fără a aduce atingere dispozițiilor prevăzute în alte clauze din TCU, Simplenet va avea dreptul să rezilieze prezentul Acord cu sau fără notificare cu efect imediat dacă (i) nu plătiți vreo taxă datorată; (ii) încălcați aceste TCU, Politica noastră de utilizare acceptabilă sau orice altă politică încorporată aici prin referință sau orice lege și nu reușiți să remediați respectiva încălcare în termen de 48 de ore de la primirea notificării scrise; (iii) încălcați în mod repetat orice politică încorporată aici sau anunțată pe site-ul nostru web; (iv) în cazul oricărei acțiuni și / sau omisiuni, defecțiuni și / sau defecțiuni cauzate de dvs. sau de utilizatorul final care deteriorează serverele și facilitățile Simplenet sau serverele și facilitățile altor gazde de rețea sau utilizatori de internet; (iv) dezvăluiți afirmații false sau înșelătoare care pot afecta negativ reputația noastră și (v) transferați integral sau parțial obligațiile și / sau drepturile dvs. în temeiul prezentului acord către terțe părți, fără acordul nostru prealabil scris.

20.6. Simplenet poate, de asemenea, să rezilieze prezentul Acord cu o notificare scrisă în termen de cincisprezece (15) zile de la data trimiterii acesteia dacă (i) în conformitate cu avizul rezonabil al Simplenet, nu aveți cunoștințe tehnice de bază pentru a utiliza Serviciul (Serviciile) fără sprijin tehnic excesiv în desfășurare. ; (ii) Simplenet stabilește cu bună credință că furnizarea continuă a Serviciului a devenit imposibilă din motive tehnice, legale, de reglementare, economice sau de orice alt motiv material.

20.7. Simplenet poate întrerupe furnizarea unui anumit Serviciu (Servicii) sau poate încheia prezentul Acord în cazul în care un terț încetează să pună la dispoziția noastră componente ale Serviciului.

20.8. Este important să înțelegeți că anumite servicii sunt grupate împreună. Drept urmare, încetarea Serviciilor care furnizează găzduire (Cont de găzduire) poate duce la încetarea imediată a mai multor aspecte ale Serviciilor. Putem păstra datele de rezervă pentru Serviciile de găzduire până la șaizeci (60) zile de la scadență. După 60 de zile are loc încheierea automată a Serviciilor și toate informațiile, datele, conținutul și fișierele stocate de dvs. pe serverul nostru vor fi șterse. Adresele IP și spațiul serverului sunt refolosite. Este obligația dvs. să vă asigurați că migrați site-ul (site-urile) sau conținutul de pe serverele noastre și renunțați la utilizarea adresei IP care vi s-a atribuit în legătură cu utilizarea Serviciilor noastre înainte de încheiere. Nu avem obligația de a vă furniza niciun Serviciu (Servicii), inclusiv trimiterea e-mailului (email-urilor) după încheierea Acordului.

20.10. Model formular de anulare

Dacă doriți să vă retrageți din prezentul acord, puteți să completați formularul de mai jos și să ne trimiteți-l înapoi la noi:

"Către
Simplenet Hosting s.r.l., 
adresa: Str. 22 Decembrie nr. 3, sc. B, ap. 16, 
600196 Bacău, România.
Eu / noi (*) dorim să ne retragem din acordul încheiat de mine / noi (*) privind achiziționarea / prestarea următoarelor servicii ():
Comandat pe (*) / primit pe (*):
Numele consumatorului (consumatorilor):
Adresa consumatorului (consumatorilor):
Semnături ale consumatorului (consumatorilor) (numai în cazul notificării pe hârtie)
Data
(*) Șterge după caz."

21. Reclamații

21.1. Dacă din orice motiv nu sunteți mulțumit de Serviciile noastre, ne puteți trimite reclamația prin intermediul nostru (1) e-mail la contact@simplenet.ro sau (2) deschizând un tichet de asistență din contul de client sau (3) prin poștă la următoarea adresă : Simplenet Hosting SRL, Str. 22 Decembrie 3 / B / 16, 600196 Bacău, România.

21.2. Este posibil să aveți opțiunea de a escalada un chat sau un tichet de asistență către un supervizor / manager. Ar trebui să includeți orice numere de urmărire sau alte referințe din corespondența anterioară cu noi, pentru a putea vedea istoricul complet al reclamației dvs.

21.3. Vom avea grijă să examinăm, să investigăm și să răspundem la orice reclamație în mod corect și amănunțit. Toate reclamațiile trebuie să fie în scris și să indice clar numele și datele de contact ale reclamantului. Dacă aveți dovezi documentare relevante pentru a susține plângerea dvs., ar trebui să fie anexată reclamației. Dovada depusă ar trebui să fie cât mai concisă și relevantă pentru plângere.

21.4. Reclamațiile făcute prin telefon vor fi înregistrate, dar, dacă este posibil, trebuie confirmate în scris. Reclamațiile anonime nu vor fi examinate.

21.5. Când trimiteți o reclamație, Simplenet va dobândi toate datele personale incluse în reclamație. Pentru a soluționa reclamația dvs., ar putea fi necesar ca Simplenet să furnizeze reclamația însoțită de dovezi unei persoane care face obiectul reclamației și terților ca consultanți și subcontractanți. Simplenet prelucrează toate datele cu caracter personal incluse în reclamații, în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate.

21.6. Simplenet va examina reclamația și va oferi un răspuns în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea reclamației. Dacă reclamația necesită o investigație mai detaliată, veți primi un răspuns intermediar care descrie ce se face pentru a rezolva problema și când puteți aștepta un răspuns final.

22. Soluționarea litigiilor. Jurisdicție

22.1. În cazul oricărei dispute, controverse sau reclamații care decurg din, sau sunt legate de, prezentul acord, dvs. și Simplenet veți depune eforturi rezonabile pentru a soluționa aceste dispute sau diferențe. În acest sens, ne vom consulta și negocia reciproc în scopul de a ajunge la o soluție satisfăcătoare pentru fiecare parte.

22.2. Sunteți de acord că instanțele din Bacău, România vor avea singura jurisdicție asupra tuturor litigiilor și a altor chestiuni referitoare la executarea, interpretarea, constrângerea legală și încetarea prezentului acord sau orice alt document între părți. Toate litigiile și celelalte chestiuni referitoare la interpretarea și executarea acestor TCU, precum și orice alt document între părți vor fi guvernate de legile României.

22.3. În baza Regulamentului nr. 524/13 / CE, dacă sunteți un consumator, aveți dreptul să utilizați platforma internet pentru soluționarea disputelor online între antreprenori și consumatori, instituită și operată de Comisia UE. Platforma poate fi accesată pe următoarea pagină web – https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma de internet pentru soluționarea online a litigiilor este aplicabilă numai pentru consumatori.

23. Notificări

23.1. Vă vom trimite notificări utilizând informațiile de contact din contul dvs. de client. Vă putem trimite notificări prin e-mail, tichete în zona de client sau o notificare publicată în zona dvs. de client. Nu avem nicio responsabilitate pentru notificările care nu sunt livrate din cauza informațiilor de contact învechite sau inexacte.

23.2. Eventualele notificări referitoare la problemele reglementate de Politica noastră de confidențialitate ne vor fi adresate la contact@simplenet.ro cu referire la responsabilul nostru pentru protecția datelor, Elena Chira.

23.3. Puteți să ne trimiteți notificări, solicitări, reclamații, acorduri, renunțări, solicitări sau orice altă comunicare legată de prezentul acord prin (i) deschiderea unui tichet prin intermediul zonei dvs. de client; (ii) e-mail; (iii) poștă; sau (iv) curier.

Vă rugăm să adresați notificările către:

Simplenet Hosting S.R.L., 
cu adresa: Str. 22 Decembrie 3/B/16, 
600196 Bacău, România
Email: contact@simplenet.ro

23.4. Notificarea este considerată în mod corespunzător dată și eficace: (i) dacă este trimisă prin tichet, la data înregistrării biletului în Zona de Client; (ii) dacă este trimisă prin e-mail, în ziua în care a fost primită în contul de e-mail desemnat; (iii) dacă este trimisă prin poștă de primă clasă, la data livrării de către serviciul poștal corespunzător; (iv) dacă este trimis de curier recunoscut internațional, la data livrării de către acest curier.

24. Dispoziții generale

24.1. Lege aplicabilă.

Prezentul Acord va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legile României.

24.2. Scutire.

Dacă în orice moment al termenului prezentului Acord nu reușim să insistăm asupra îndeplinirii stricte a oricăreia dintre obligațiile dvs. în temeiul prezentului Acord sau dacă nu reușim să exercităm oricare dintre drepturile sau căile de atac la care avem dreptul în conformitate cu prezentul Acord, acest lucru nu trebuie interpretat ca o renunțare la aceste drepturi sau căi de atac și nu vă va scuti de respectarea acestor obligații. O scutire oferită de Simplenet de la orice plată nu constituie o renunțare la orice plată ulterioară. Nicio renunțare a noastră la niciun termen al prezentului acord nu va fi în vigoare, cu excepția cazului în care se prevede în mod expres că este o renunțare și vă este comunicată în scris.

24.3. Atribuire. Succesiune.

Nu puteți atribui sau transfera acest Acord sau oricare dintre drepturile sau obligațiile sale de mai jos, fără acordul nostru scris și prealabil. Orice atribuire cu încălcarea celor menționate anterior este nulă și fără nicio forță sau efect. Ați luat la cunoștință și sunteți de acord că Simplenet își poate atribui drepturile și obligațiile în temeiul prezentului acord și poate angaja subcontractanți în îndeplinirea îndatoririlor sale și în exercitarea drepturilor sale, fără acordul dumneavoastră explicit. Prezentul acord este obligatoriu și va asigura beneficiile părților de la acesta și ale succesorilor respectivi și ale cesionarilor lor.

24.4. Contractori independenți.

Prezentul Acord nu creează nicio relație de agenție, parteneriat, asociere comună sau franciză. Niciuna dintre părți nu are dreptul și autoritatea și nu trebuie să își asume sau să nu creeze nicio obligație de orice natură în numele celeilalte părți sau să oblige cealaltă parte în orice privință.

24.5. Separabilitate.

În cazul în care una sau mai multe dintre dispozițiile conținute în prezent sau în politicile aplicabile ale Simplenet sunt considerate, din orice motiv, invalide, ilegale sau nerespectabile în orice privință de o instanță de jurisdicție competentă, aceste dispoziții vor fi modificate și interpretate să îndeplinească obiectivele dispoziției în cea mai mare măsură posibilă în conformitate cu orice lege aplicabilă. De asemenea, sunteți de acord și înțelegeți că validitatea sau aplicabilitatea oricărei alte dispoziții (sau a unei astfel de dispoziții, în măsura în care aplicarea acestuia nu este nulă sau neaplicabilă) a prezentului Acord și politicile anunțate pe site-ul nostru nu vor fi afectate.

24.6. Forță majoră.

Cu excepția obligațiilor de plată ale Clientului, niciuna dintre părți nu va fi responsabilă pentru nicio întrerupere, întârziere sau altă neîndeplinire a vreunei obligații în temeiul prezentului Acord rezultat din acte ale lui Dumnezeu, furtuni, inundații, revolte, incendii, acte ale autorității civile sau militare, război, terorism, epidemii, pandemii, căderi de curent, întreruperi de servicii de telecomunicații sau internet sau alte acte sau cauze rezonabile în afara controlului acelei părți.

În cazul apariției unei forțe majore, partea a cărei performanță este afectată prin aceasta va comunica celeilalte părți o notificare de suspendare cât mai curând posibil, precizând data și întinderea acestei suspendări și cauza acesteia, iar această parte trebuie să reia îndeplinirea acestor obligații cât mai curând posibil, la încetarea acestei forțe majore și a efectelor acesteia.

În timpul unui eveniment de forță majoră, veți avea dreptul să căutați un furnizor alternativ de găzduire cu costuri proprii în ceea ce privește serviciile afectate. Dacă un eveniment de forță majoră continuă să existe mai mult de douăzeci (20) de zile consecutive, fiecare parte are dreptul să rezilieze acordul pentru serviciile afectate.

25. Schimbarea TCU

Simplenet poate modifica aceste TCU în orice moment cu efect imediat. Vă vom informa despre modificările TCU prin e-mail și prin anunțurile din Zona dvs. de Client. Simplenet nu răspunde pentru eșecul de a primi o notificare pe e-mail din cauza unei adrese de e-mail inexacte.

Dacă nu sunteți de acord cu modificările TCU, trebuie să suspendați utilizarea serviciilor și să încetați prezentul acord în termen de zece (10) zile lucrătoare de la primirea notificării de la noi.

În măsura permisă de legea aplicabilă, utilizarea continuă a Serviciilor după ce ați primit o notificare privind modificările TCU va fi considerată acceptarea acestor modificări și în vigoare în acordul dintre dvs și Simplenet, cu excepția cazului în care ne-ați trimis o înștiințare de reziliere.

În cazul în care modificarea Termenilor este necesară prin lege sau în legătură cu adăugarea unui nou serviciu, funcționalitate suplimentară la Serviciul (Serviciile) existent(e) sau orice altă modificare care nu vă reduce drepturile și nu vă crește responsabilitățile, TCU va fi modificat fără notificare prealabilă către dvs și va avea efect imediat.

Nicio clarificare sau explicație a Termenilor furnizați de părți nu va avea puterea de a modifica dispozițiile prezentului TCU.

26. Continuitate.

Articolele 5, 11.10., 14.6., 17, 18, 19, 22, 23, 24.1., 24.5 și 26 vor continua încetării prezentului acord.

ANEXA A – LEGĂTURI CĂTRE SERVICII TERȚI

În acest TCU sunt încorporați prin referință Termenii și condițiile furnizorilor de servicii terți enumerați mai jos.